5 aprilie 2009

înţelepciunea lui confucius

în anul 481 aC, Confucius era în statul Lu şi revizuia cartea primăverii şi a toamnei.
un om care îngrijea o pădure din sudul ţării a ucis un animal ciudat, despre care s-a spus că era un inorog.
auzind acestea, Confucius a spus:
- învăţătura mea nu este de nici un folos!
s-a oprit din revizuirea cărţii primăverii şi a toamnei şi şi-a încetat munca. a murit la puţin timp dup-aceea.


când văd ce reacţii apar printre români în legătură cu arestarea unui răufăcător, gigi becali, mă gândesc să-mi şterg blogul şi să-mi văd de-ale mele...

6 comentarii:

  1. Dacă ţi-ai şterge blogul ar fi mai mari riscurile să rămînem doar cu cei care ucid inorogi. Şi de ale îţi vezi un pic şi aici, nu?

    (foarte frumoasă istorie)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poiana lui Mayuma a murit in cursul noptii, cred ca a cazut odata cu platforma Weblog, daca nu-si revine nu e vina mea, sper, dar just in case am migrat la o adresa noua, http://baicusi.wordpress.com.
    Ne revedem acolo!

    Iulian Baicus

    RăspundețiȘtergere
  3. ei, hai, da-mi voie sa leshin putin teatralic ! ar fi culmea ironiei sa-ti "stergi" blogul . chiar si atunci cand de fapt esti un tip "subtire" in substantza . totusi amintim intr-o doara ca esti cam subiectiv atunci cand triezi - accepti - si aperi unele "insalubritatzi" !
    k.k.k. ca asa se zice la hocus-pocus-pi-pa-po : "ale mele / ale tale sunt scuzabile " adicatelea : au un continut "bo-arts-tistic-betonabil".

    uffff... acush a fost cam "vitganshteinerista" kestea . ma rog . pa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Arestarea lui Becali nu era ceva prioritar, e doar niste praf aruncat in ochii opiniei publice, pentru a distrage atentia presei de la lucruri mai importante si mai grave. Pe scurt, o farsa.

    RăspundețiȘtergere
  5. l-au arestat pe becali??? :)
    ce legatura are blogul tau livresc cu galagia si cu toti idiotii care se agita pt ca nu au altceva? eu mi-as inchide blogul daca mi-ar disparea cheful de joaca, citit, scris, filme, muzica, privit, pierdut timpul

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...