6 iunie 2008

BUCFESTU

mâine am de gând să merg şi io ca tot bucureşteanu bengos la Bookfest, dar nu să cumpăr cărţi - n-am făcut-o nici la Gaudeamusu de anu trecut, n-am luat atunci decât o carte, însă-am luat multe-multe cataloage...
nu-mi place să mă car cu sacu plin prin aglomeraţie, reducerile în ultima vreme nu sunt semnificative ca altădată. mi-aduc aminte ce călduri suportam pe la TNB pentru a-mi lua cărţile la care râvneam tot anu - eram un student amărât...
în fine, un eveniment închinat cărţii e o bucurie pentru toţi. mă mir că nu s-au fâsâit şi evenimentele astea, la care, vai, nu participă nici iri, nici marean, nici aia de la senzual...

Un comentariu:

  1. Este destula lume la targ - nu numai personalitatile dar si vizitatorii simpli sunt de calitate. Lasa-i pe iri si altii acolo unde le e locul (Bamboo, etc). A aparut Glamorama.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...