26 septembrie 2009

unde profesionalismul e în slujba prostiei

a se urmări mai ales de la min. 3:30!

25 de comentarii:

  1. Mie mi-a placut pana la minutul 3:30 :P Asta pentru ca nu am vazut la How it's made cum se face o carte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiam cum se produce o carte şi în acest filmuleţ n-am prins mare noutate, însă mi-a plăcut ideea de promovare.

    Despre elitismul tău prefer să nu comentez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa coperta cartea pare despre martzisoare. incitant.

    RăspundețiȘtergere
  4. ... iar după cum o rulau, părea că eşti într-o fabrică de îmbuteliere a coca-cola.

    RăspundețiȘtergere
  5. d brown e gen cico [sau berea chinezeasca]: nu face ulceratii + se elimina iute din corp.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca tot ce ai vrut sa demontrezi prin postarea acestui material e ca mai devreme sau mai tirziu vei citi ultimul roman al lui D. B. Pari chiar obsedat daca ai ajuns sa postezi cum se fabrica (in ciuda comentariului privind ceea ce urmeaza dupa 3:30). Elitismul e doar de fatada si e un blog printre multe altele?

    RăspundețiȘtergere
  7. e a 2a oara ca apate termenu "elitism" in threadu asta, devine enervant.

    elitism = sa faci misto de, say, umberto eco. sa faci misto de brown e... simpla igiena [si de fapt e prea usor ca sa merite efortu]. dude, that guy is junk.

    RăspundețiȘtergere
  8. dan brown nu e deloc 'junk', e doar literatura comerciala! what is yr problem cu asta, vreti sa citeasca toata lumea numai proust??
    (= lol)

    ce mi se pare mai comic e k unii se dau tare 'elitisti', in skimb - pe blogurile lor - gasesti sintagme gen 'si-a adus aportul' (= LOL!)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adrian Ciubotaru - da, cum de s-au gandit? :)
    @strelnikov - cico indeed. :)
    @Goca contra - spor la citit!
    @als - trebuie sa recunosti ca mi-am adus si eu aportu la succesul de casa al noului roman DB.

    in fine, mie mi s-a parut super funny cum stateau gardienii si pazeau volumele contra borfasilor care noaptea, ar fi intrat si-ar luat coletele la subtioara, pe care le-ar fi distribuit la negru... sau niscaiva blogari care voiau sa scrie primii pe blog despre... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @als: am citit un articol [favorabil] de'al tau despre brown, mai demult, stiu ca'l tolerezi, i dont.

    "comercial" as in what? mcdonalds [=junkfood]? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ strelnikov: nu, 'comercial' as in 'orice se vinde'.
    'codul da vinci' (romanul, caci filmul e boring) nu doar k l-am 'tolerat', dar m-a pasionat - & i'm not ashamed to admit it, nefiind un snob

    cit dspr 'mcdonald's = junkfood', nu pot decit sa trimit (ink o data) la marturisirea lui usain bolt care, intrebat care e secretul fantasticelor sale performante atletice, a zis: 'maninc mcnuggets la micul-dejun!' ;P

    RăspundețiȘtergere
  12. haida'de monsieur, on sait très bien ca aplecarea cu bunavointa spre genurile "populare" + comerciale e ultimu capriciu al snobismului. dar nu insist :)

    [offtopic] am vz ludwig de visconti, recent. sunt curios: ai scris undeva despre el?

    RăspundețiȘtergere
  13. bai, ce fac americanii pentru promovare. e bine gandit filmuletul. :)

    dar faza cu tinutul secret... fratilor, e o carte, come on...

    RăspundețiȘtergere
  14. oricum, chiar dacă au încercat să o ţină în secret, cartea se plimbă prin căsuţele de e-mail de vreo 3 săptămâni.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ strelnikov: asa se numEA (i.e. 'snobism'), mai nou se keama postmodernism ;P

    ps dspr 'ludwig' nu, 'decit' dspr 'the damned', k asta era programat la teveu... dar 'l', da, e mai bun

    RăspundețiȘtergere
  16. the damned? merci de hint. cat despre ludwig, da, "creste" ceva de speriat filmu ala spre final. [scuze pt derapaj dragos, its over]

    RăspundețiȘtergere
  17. @strelnikov - pai cand e vorba de visconti, cu mare drag!

    mie mi-a placut mai mult amurgul zeilor:) ludwig mi s-a parut prea nebun pt mine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @dragos: prezentarea pe care'o citesc acum suna excelent, vad ca e si cu bogarde berger etc. nush cum mi'a scapat.

    RăspundețiȘtergere
  19. dragoshule, m-a incitat postarea asta sa scriu oarece. see here: http://uglybadbear.wordpress.com/2009/10/05/outsider-in-nautilus-despre-nocivitatea-mega-sellerelor/

    RăspundețiȘtergere
  20. Si care e prostia? Nu inteleg. Dar ce-ar vrea Maria Ta, sa puna alde cutarica mana pe carte, s-o scaneze rapid si s-o puna pe internet, s-o citeasca lumea in loc s-o cumpere din magazin? Noi, romanii, nu prea ne omoram sa citim, de-aia si suntem atat de prosti ca natiune si nu putem pricepe de ce o editura simte nevoia sa-si protejeze valorile (revin), dar in lumea civilizata se citeste pe rupte si fiecare carte a unui autor deja consacrat se vinde ca painea calda, in milioane de exemplare.
    Cartile lui Dan Brown sunt extrem de valoroase (am revenit) pentru o editura, fiindca din castigurile lor traieste editura cu pricina si poate vinde si cartile bune, "de Nobel", care se vand mai greu.
    Dar noi, romanii, nu stim decat sa ne miram ca prostii si sa criticam. Si ne mai di fudulim pe bloguri cu orizontul nostru ingust.
    Fara suparare, e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...