22 iulie 2014

câștigător concurs „bastarda istanbulului“ de elif shafak

dintre cele 7 comentarii la concurs, am ales comentariul denisei1999, pentru entuziasmul ei cu care povestește de ce iubește orientul, și mai ales pe care-l și practică:

„Iubesc Istanbul și de aici tot ce ține de Orient. Am citit Rivala din Harrem și mai nou am găsit ceva cărți din literatura turcă la Editura Vivaldi. Am fost de 2 ori la Istanbul, unde am profitat de atmosfera turcească, am gustat din baclavalele lor renumite în fiecare seară, am servit zilnic un pahar mic de ceai, am adus acasă cafea tradițională împreună cu ceșcuța specifică. Acum urmăresc serialul Tyrant a cărui acțiune se petrece în Maroc. Mă impresionează cultura orientală și încerc să aflu cât mai mult despre ea prin toate mijloacele posibile. Această carte o am deja în whislist și sper să o citesc curând!“

o rog pe denisa ca până miercuri, la ora 12,00 să-mi trimită adresa pe dragosbutuzea@yahoo.com unde să-i trimit romanul „bastarda istanbulului“ de elif shafak. felicitări, împreună cu mulțumirile mele pentru ceilalți participanți. nu uitați! săptămâna aceasta, o altă carte de vacanță!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...