14 iulie 2014

câștigător concurs „confidentul“ de hélène grémillon

dintre cele 12 comentarii la concurs, am ales comentariul dianei, care iată ce i-ar scrie într-o scrisoare strănepotului ei:

„Probabil citești asta în anii 2080, sau 2070. Eu o scriu în 2014, aruncând o privire curajoasă spre viitor, în contextul în care mă aflu printre oameni cu viziuni sumbre asupra prezentului tău. Ăsta e un lucru pe care aș vrea să îl știi despre lume: mereu vor exista oamenii strâmți și oamenii deschiși, oamenii care văd regresul și răul, și oamenii care văd progresul și binele.
Despre mine, ei bine, fac parte din cea de-a doua categorie. Iubesc tehnologia, iubesc progresul și mi se pare stupid să mă gândesc că peste 30 de ani vom mânca doar cartofi făcuți în tuci (știi ce-i ăla oare?!), pentru că vom rămâne fără curent.
Celălalt lucru pe care vreau să îl știi e că sunt omul care s-a desprins de tendințele bolnăvicioase ale societății și s-a pus pe primul plan fără egoism, ci cu interes de sine. Dintr-o grasă care mânca porcării am devenit o femeie frumoasă și sănătoasă, am lăsat în spate tot ceea ce îmi dăuna fizic și moral.
Știu că ți-am dat două sfaturi voalate, iar tu le vei simți cu siguranță.“

mi-a plăcut textul ei pentru că este sincer și amuzant. o rog pe diana ca până marți, la ora 12,00 să-mi trimită adresa pe dragosbutuzea@yahoo.com adresa unde să-i trimit romanul „confidentul“ de hélène grémillon. felicitări, împreună cu mulțumirile mele pentru ceilalți participanți.
nu uitați! săptămâna aceasta, o altă carte de vacanță!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...