26 august 2014

câștigător concurs „nu te mișca“ de margaret mazzantini

dintre cele 8 comentarii la concurs, am ales comentariul louisei delmont. un comentariu scurt și la obiect, despre ceea ce ne dorim să fim, și chiar putem fi, chiar dacă într-o altfel de lume, cea virtuală.

„Pentru mine, [romanul de dragoste] a fost Lolita. Lolita, cartea pe care am citit-o nemăsurat de mult şi de des - pînă cînd cumnatul meu mi-a cartonat-o şi legat-o, să nu-i mai zboare foile; şi apoi am mai citit-o de cîteva zeci de ori, de acum arată ca o carte veche, veche.
Lolita, în tălmăcirea lui Horia Popescu, la editura Universal Dalsi. Lolita, light of my life, fire of my loins, pe care am căutat-o pe net, în engleză, acum 15 ani, cînd nu toată lumea avea internet acasă. Şi am fost dezamăgită de cuvintele limbii în care a fost scrisă, pentru că semăna prea puţin cu Lolita pe care mi-o făcuse posibilă Horia Popescu.
Lolita, pentru că eu eram cît se poate de departe, ca apariţie fizică, de nimfeta descrisă în cuvinte de foc umed, de Humbert, însă nu atît de departe, ca atitudine în faţa vieţii, de fetiţa-femeie pentru care seducţia era o armă. Lolita-care-nu-am-fost, dar care, la adăpostul anonimatului, am devenit.“

o rog pe louise delmont ca până joi, 28 august, la ora 12,00 să-mi trimită adresa pe dragosbutuzea@yahoo.com, acolo unde să plece cartea „nu te mișca“ de margaret mazzantini. felicitări, împreună cu mulțumirile mele pentru ceilalți participanți. nu uitați! săptămâna aceasta, o altă carte de vacanță!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...