10 septembrie 2014

câștigător concurs „în sălbăticie (into the wild)“ de jon krakauer

dintre cele 9 comentarii la concurs, am ales comentariul andrei conțu. mi-a plăcut pentru spiritul ei ludic și pozitiv.

„Visul meu e format din vise mai micuțe pe care le materializez de câte ori am ocazia. De regulă, dacă am o idee frumoasă, nu-mi place ca aceasta să rămână la stadiul de idee. Se cere trăită, simțită. Îmi doresc să fericesc cât mai mulți oameni. Ușor-ușor. Încerc, prin gesturi aparent insignifiante, să le aduc aminte că există mii de motive pentru care să se bucure că există. Îmi place ca ceea ce fac să fie mereu cu substrat.
Odată, împreună cu un prieten, am strecurat în cutiile poștale bilețele cu citate legate de viață. Cu iubitul meu am umflat baloane colorate și le-am dăruit copiilor. I-am trimis unei prietene un evantai și un set de caligrafie via tren, aluzie la un film. Am scris poeme ca să le arăt persoanelor la care țin că sunt speciale, deși acestea consideră că au o grămadă de hibe. Într-un an, de 1 iunie, (țin minte că eram în liceu, ora de sociologie parcă și toată lumea era plictisită) am cumpărat soluție pentru baloane de săpun, mai multe sticluțe - baloanele erau peste tot, proful era încântat. Cu ajutorul unor oameni minunați, le-am amintit celor din jur că arta încă pulsează și ne poate uni, în pofida diferențelor (recital în cafenea, recital de poeme într-un amfiteatru, cântări folk făcute pe dealuri, etc.)
Ce citiți aici nu sunt lucruri mărețe, dar vă asigur că la început erau doar visuri. Visul ți-l poți împlini tu singur sau îl poți împărți cu ceilalți și astfel să luptați pentru o cauză comună. Credeți-mă, e mult mai frumos să visați în doi, în trei, în cât mai mulți! Banzai!
PS: Când am vizionat Into the wild, m-a impresionat profund. E libertatea aceea pe care cu toții ne-o dorim, dar puțini suntem dispuși să ne sacrificăm pentru ea. E visul oricărui om.“

o rog pe andra ca până duminică, 14 septembrie, la ora 12,00 să-mi trimită adresa pe dragosbutuzea@yahoo.com, acolo unde să plece cartea „în sălbăticie (into the wild)“ de jon krakauer. felicitări, împreună cu mulțumirile mele pentru ceilalți participanți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...