25 mai 2008

un film pentru copilul care sunt

am fost vineri la Indiana Jones şi regatul craniului de cristal, ultimul film al lui Lucas Spilberg & compania, mi-au plăcut tare şi celelalte, dar mai ales serialul cu el la tinereţe. educativ, aventuros şi mai ales imaginativ.
iei personajul cam decrepit dar încă în formă - deh, Harrison Ford! - îi scoţi un fiu, împănezi acţiunea cu ceva război rece şi ozn-uri, ceva civilizaţii precolumbiene şi iaca un film excelent, ce te ţine cu sufletul la gură, chit că ai 7 sau 70 de ani.
nu cred că e cazul să ne marţafoim cu păreri critice, nu e cazul, aici aventura e regină şi îţi place sau nu, eşti copil sau nu.
iar io cum sunt, tare mi-a plăcut filmul.
ps: cate blanchett si john hurt fac toti banii...

4 comentarii:

  1. Mi-a placut combinatia dintre George Lucas ( probabil ) si Steven Spielberg. La tine a iesit un minunat Steven Lucas. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. sau Lucas Spilberg... ;)) scuze

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac la nebunie filmele de aventuri si alte 'bazaconii' minunate pentru copii, dar uite, asta nu m-a prins deloc-deloc; ai dreptate cu cate blanchett si john hurt, sunt adorabili

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...