23 februarie 2009

Am văzut, în sfârşit, Entre les murs

Am văzut până la urmă În clasă (Entre les murs) la Union – foarte fain, nu mai mersesem de-un an – atmosferă caldă, curat, fain. Biletul, doar 9 lei.

Filmul merită, nu ştiu dacă chiar Palme d’or, dar ceva-ceva tot.
Mi-a plăcut François Bégaudeau, şi-a jucat rolul excelent, mi-ar fi plăcut să-l am profesor. Nu şi elevilor din film, pe care am fost furios - când ţineam cu ei, când eram contra lor – şi tot aşa.

Scena filmului e de fapt o cuşcă de circ în care un om dresează cu vorbe si gesturi nişte animale mici ce se împotrivesc educării.

Întrebarea filmului este – până unde trebuie să meargă educaţia?

Iar eu, cu visul meu secret care este pedagogia, ma intreb daca în ziua de azi nu înseamna nebunie.

2 comentarii:

  1. am vrut sa-l vad demult, dar nu gasesc unde pot face download! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine m-au obosit copiii, ma durea capul cand am iesit de la cinema.
    dar este o imagine care ma tot urmareste: cliseul final, cu clasa goala si cu zgomotele care se aud de afara.
    vidul dintre pereti, din clasa si viata de afara.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...