23 septembrie 2011

to do or not to do

oare voi fi ars pe rug sau linşat dacă voi spune că:

- deşi am blog de 4 ani, nu am calculator acasă, nici laptop
- nu am teve de 5 ani şi nu mă uit la emisiuni anti-băsescu
- nu am telefon cu touchscreen şi-l folosesc doar ca telefon şi ceas
- prefer mersul pe jos condusului

- nu pot citi neam de pe calculator
- n-am de gând să citesc e-book-uri (deşi-s mai ieftine şi mai comode)
- îmi place să-mi cărăuşesc cărţile ca şi kien, din orbirea
- îmi place să citesc pe coli albe neecologice
- îmi plac cărţile cartonate legate în pânză, cu supracopertă şi nu cele de buzunar

- nu-i cred pe cei care promovează ecologia dar au maşini de lux poluante
- îmi sunt indiferenţi intelectualii care "fac" politică, dar n-au citit o pagină de tocqueville 

desen de mine

8 comentarii:

  1. Postul acesta este bun de preluat ca leapsa.
    Cu majoritatea celor scrise sunt de acord, pentru ca incerc si eu sa le fac, constient, opunandu-ma curentului care mi le aduce in preajma (televiziune, internet, telefonie, etc).
    Incerc insa sa imi pastrez si optiunile deschise intotdeauna si nu spun nu cand ceva imi intra in viata fara sa il caut.
    De exemplu Kindle-ul. Am devenit in cele cateva luni fan; am pe blog-ul meu si o explicatie mai lunga. Acum citesc aceeasi carte in paralel si pe hartie si pe e-book (una o folosesc acasa, cealalta pe drum).

    Paradoxuri pot exista in viata fiecaruia: de exemplu desi folosesc masina doar pentru deplasari lungi in tara si aproape deloc in orasul in care locuiesc, sunt fan "Top Gear" (zambesc)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă uimeşte faptul că nu ai calculator acasă, asta şi pentru că, pentru mine, blogul este legat de ideea de momente ale mele şi nu pot scrie de la birou, trebuie să fiu în intimitatea cuibuşorului meu :)
    Sunt perfect de acord cu mersul pe jos!!! Aseară am venit pe jos de la muncă, adică vreo 9 km :D
    Te înţeleg perfect cu telefonul :)
    Iar politicii, recunosc, spre ruşinea mea, că nu prea-i dau atenţie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bifez şi eu la telefon şi la mersul pe jos şi ştiu cum e să nu ai televizor: timp de citit berechet! :)Prefer şi eu mirosul cărţilor şi mă dor ochii rău de tot dacă încerc să citesc pe calculator.
    Mda, cred că sunt destul de conservatoare în privinţa asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa preiau si eu leapsa:
    - am calculator acasa de prin '98 parca; sunt internet addicted
    - am TV acasa insa ma uit rar la el
    (aseara totusi am revazut la TVR1 Agora, recomandata candva de tine)
    - am telefon cu touchscreen si il folosesc mai putin ca telefon si mai mult in alte scopuri: citit bloguri, carti, mail etc.
    - prefer mersul pe jos mersului cu masina; nu conduc
    - am citit uneori ebooks pe calculator, dar prefer sa le citesc pe mobil
    - anul asta am citit mai multe ebooks decat carti tiparite
    - nu am citit Orbirea, deci nu stiu ce e cu Kien
    - citind relativ multe ebooks, anul asta cred ca am "salvat" cativa copaci
    - prefer cartile cu coperte tari dar nu cele cu supracoperta care se poate uza

    Dar daca zici ca n-ai de gand sa citesti ebooks, cum ai citit cartea lui Alex Leo Serban, care afaik n-a aparut decat in editie digitala ? :P

    Never say never :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am pșat și eu:

    - numai în hol și în baie nu am calculator, în rest în fiecare cameră am un laptop și măcar un desktop. pervers, știu - nu le folosesc pe toate deodată :P (ca într-un harem tehnologic)

    - nu șofez, dar ador viteza. cel mai mișto e pe autostradă în germania, cu 220 la oră :D

    - televizorul e un obiect de returnat la deșeuri electrice. old school, one way shit.

    - telefonul e pentru telefonat, făcut poze, înregistrat păreri, trallala dimineața cînd plec la oră fixă, în rest e ca o fufă înțolită care se crede mai tare decît e.

    - citesc și scriu pe orice! lizibil să fie. de la pillowbook la nisipul plajei am un cult pentru cuvinte și iubitele lor, imaginile. sistemul multitouch e practic: poți mări și micșora după chef tot ce te interesează (sau nu te).
    (stai o clipă, să îmi fac un ceai)

    - așa. îmi plac cărțile cu coperți tari, ilustrate.. am un kafka (povestiri) ilustrat de szalay. e singura carte la care nu aș renunța chiar dacă ar trebui să renunț la toate cărțile.

    - orbirea... una din cărțile care m-au marcat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu le fac pe toate din cele pe care nu le faci tu, dar sunt perfect de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pff, stiam eu ca esti un reactionar neanturabil.

    RăspundețiȘtergere
  8. io fumez si sunt un pic rasist, la finele saptamanii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...