16 aprilie 2013

CONCURS: „baudolino“ de umberto eco!

am 2 cărți broșate „baudolino“ de umberto eco:


una este ediția princeps în românește, din 2001, de la editura pontica
a doua este ultima ediție de la polirom, în noua colecție biblioteca polirom
traducerea este aceeași, a ștefaniei mincu.

am scris despre carte aici.

ofer cele două cărți celor 2 cititori care ghicesc cum se numește animalul mitologic de mai jos, despre care este vorba și în roman.
răspunsurile le aștept drept comentarii la acest post, iar câștigătoare sunt primele răspunsuri corecte. primul câștigător va putea alege ediția.

concursul se încheie în 48 de ore. mult succes!

9 comentarii:

  1. vasilisc zic si eu. ("basilisco" in original)

    RăspundețiȘtergere
  2. Basilisk snake
    http://en.wikipedia.org/wiki/Basilisk

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred că este un grifon; iar mă bagi la cheltuială, căci chiar dacă nu câştig, voi cumpăra cartea ca urmare a recomandărilor tale.
    Personal, îţi mulţumesc pentru postări: pentru mine sunt repere importante pentru alegerea unor lecturi de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. raspunsul meu, grifon, nu a aparut?
    jos cenzura! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. acum a aparut.
    deci dictatorul a fugit (la biblioteca).

    RăspundețiȘtergere
  6. Basilisk (disambiguation)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...