30 ianuarie 2014

biblioteca blogărului român

pentru că la finalul lui 2013 am abandonat obiceiul de a-mi inventaria cărțile citite mai an, am acceptat bucuros inițiativa lui chinezu (cum care? cristian china birta) de a face un top centralizat al cărţilor pe care le-au citit blogării români în 2013.

câte cărţi am citit? 40, o cifră identică cu cea din 2012. destul de puțin față de anii precedenți:
în 2011 citeam 50în 2010 citeam 70, iar în 2009 citeam 68 de cărți. 

topul 10 personal al cărţilor citite în 2013:
  1. kevin powers - păsările galbene
  2. michel tournier - meteorii
  3. madeline miller - cântul lui ahile
  4. umberto eco - baudolino
  5. jérôme ferrari - predica despre căderea romei
  6. alain besançon - sfânta rusie
  7. christian kracht - 1979
  8. constantin acosmei - jucăria mortului
  9. robert pirsig - zen și arta reparării motocicletei
  10. george r.r. martin - urzeala tronurilor


Un comentariu:

  1. Nu am citit "Pasarile galbene" dar fiindca l-ai pus in top, ti-as recomanda "Matterhorn" al lui Karl Marlantes. L-am gasit mai agreabil decat "Abatorul 5".

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...