31 iulie 2014

concurs „cartea de vacanţă“: „oblomov“ de ivan goncearov

pe perioada verii, voi organiza, o dată pe săptămână, câte un concurs cu câte o carte de vacanță. humanitas fiction, polirom, univers, all sunt editurile care oferă cărțile, iar eu ofer concursul și transportul. nu trebuie decât să răspundeți la o întrebare, cât mai creativ, și veți putea primi o carte selectată de mine.

un clasic rus



al patrulea roman pentru vacanţă este oblomov de ivan goncearov (editura all, 2014). un roman pentru cei care apreciază literatura clasică, mai ales cea rusă. o traducere nouă, în versiunea prodigioasă a antoanetei olteanu. un moşier leneş - nu e român, ci rus - e scos din procrastinare de o femeie de care se îndrăgosteşte. carevasăzică: amor rusesc!
ps. coperta este una dintre cele mai reuşite din câte am văzut recent prin librării!

întrebarea pentru concurs este:
care a fost cea mai mare schimbare (definitivă) în bine pe care aţi făcut-o, de dragului omului iubit, până în prezent? 

răspunsurile pentru concurs le primesc drept comentarii la post sau prin facebook, până duminică, ora 12,00. voi fi subiectiv și voi premia răspunsul cel mai fain. posesorul va primi romanul prin poștă.
succes!
sursa



2 comentarii:

  1. Poate ca multora o sa li se para o bagatela ce o sa spun, dar pentru mine a fost o schimbare IMENSA faptul ca, de dragul persoanei iubite, am renuntat la singurul meu viciu: Coca-Cola, bautura aia delicioasa, dar atat de nociva. Daca inainte ma ghidam dupa principiul ca "fara vicii am fi doar niste roboti", odata cu aparitia iubitului, care ducea un stil de viata sanatos, am reanalizat lucrurile si am hotarat sa-mi testez limitele. Eram curioasa sa vad cat pot rezista fara cafeina, nu era programata sa fie o renuntare definitiva... Dar, desi cu pretul unor dureri mari de cap, resimtite de un corp care inlocuise de multicel apa cu bautura carbogazoasa, am reusit. De atunci n-am mai baut si nici nu mai am de gand s-o fac. Iar noul meu crez in viata este "Pentru o viata sanatoasa, consumati minim doi litri de apa (plata si numai plata) pe zi". P.S.: Repet, poate o sa vi se para caraghios comentariul meu, dar pentru o persoana care timp de 10 ani a inlocuit apa cu Cola, credeti-ma ca este o schimbare monumentala, asa ca sunt foarte mandra de mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superb sa detii o astfel de carte la indemana cand calatoresti spre destinati straine, departe de Romania.
    Citind volumul in lb. romana mi-am adus aminte de tara si de clipele placute petrecute aici, in plus mi-am imbogatit si cultura generala.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...