4 august 2014

câștigător concurs „oblomov“ de ivan goncearov

dintre cele 4 comentarii la concurs, am ales comentariul evei omega, deși mi-a plăcut și cel al roxanei. totuși, să faci liposucţie şi plastie pentru cineva, şi să fii şi ironic când povesteşti, e ceva:

„Era vara lui 2012. Ne ştiam de 16 ani, fusesem buni prieteni vreo câţiva, din aceşti 16 ani. Alternativ, fusesem îndrăgostiţi fără speranţă, unul de celălalt. Mai întîi el. Apoi eu. Iar într-o seară ne-am apropiat. Şi a fost straniu, pentru că, nu ştiu cum, corpurile nu ni se potriveau. Erau două amfore care încercau să se apropie. Două figurine stîngace. Cu ceva burtă.
Peste cîteva luni, cu un curaj nebun, m-am programat la o liposucţie şi ceva-plastie. Am căutat pe net un doctor. Am găsit una pe strada Vlad Dracul. Era o femeie slabă, aranjată bine, cu unghii lunuuungi, luungi.
După ce mi-a injectat anestezicul, cu inhibiţia anihilată de cocktailul de chimicale, am întrebat-o dacă mă va opera cu unghiile ălea. Da, m-a asigurat ea, zîmbind.
Aşa că, din două amfore, am devenit o amforă şi o farfurie. Apropierile noastre au devenit mai fireşti. Decurgeau, până la un punct, la fel ca serile lui Oblomov, discuţii leneşe, la un pahar cu vin, după care lucrurile se învolburau.
Schimbarea era fabuloasă. Şi a fost şi dincolo de întâlnirile cu el. A rămas să-mi cîrpească imaginea de sine, de amazoană care doar ascunde şi nimic nu poate arăta. “

o rog pe eva omega ca până miercuri, la ora 12,00 să-mi trimită adresa pe dragosbutuzea@yahoo.com, acolo unde să plece romanul „oblomov“ de ivan goncearov. felicitări, împreună cu mulțumirile mele pentru ceilalți trei participanți. nu uitați! săptămâna aceasta, o altă carte de vacanță!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...