6 octombrie 2009

meniu de criză - cărţi româneşti

am de gând să recuperez câţiva scriitori români contemporani mai vechi

mai întâi stau cele trei romane clasice ale literaturii contemporane - romanele anilor '70:
- cartea milionarului de ştefan bănulescu - s-o recitesc (a treia oară)
- lumea în două zile de george bălăiţă - de finalizat
- bunavestire de nicolae breban - de finalizat



apoi coaja lucrurilor de adrian oţoiu - de finalizat. şi, poate, dimineaţa pierdută a gabrielei adameşteanu...

3 comentarii:

  1. esti cred ca primul pe care l-am citit din sumedenia de bloguri cu si despre carti/ cu si despre scris, care pomeneste de adrian otoiu.

    poate nu am cautat eu suficient de bine, insa cartea lui Coaja lucrurilor mi se pare ingrozitor de complexa (nu in vreun sens negativ) sper sa iti placa :) e una dintre cele mai bune carti scrise dupa 2000 (desi nu am citit prea multa literatura post douamiista), dar prea putin promovata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Meniu de criza sau carti superbe... Te asteptam pe SerialReaders.com sa ne impartasesti cartile romanesti care ti-au placut sau ti-ar placea sa le citesti, ca si propuneri pt luna decembrie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo de Adrian Otoiu cartea complexa la care se face referinta a aparut reeditata prin 2000 si ceva, dar ea exista de pe la inceputul anilor `90 fiind chiar premiata de Uniunea scriitorilor ca de fapt conceperea ei sa se fi realizat cu mult inainte de `89.....trebuie verificat,dar acum nu am timp si simteam nevoia sa reactionez,mai ales ca il cunosc intr-o oarecare masura pe domnul Adrian Otoiu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...