20 septembrie 2009

două lepşe

am primit recent 2 lepşe:

1. una de la o blogăriţă nouă, bughi mambo rag : mi s-a întâmplat să citesc o carte starnit de un post de-al “teroristei” luciat?

evident, de pildă nu ştiam nimic cum scrie antonio lobo antunes, de aceea mi-am luat manualul inchizitorilor (ulterior am luat şi un autograf pe el...), dar pe care nu l-am terminat. dar mai ales marea de john banville, care mi-a plăcut tare.

2. a doua leapşă vine de la adina: „…dacă ai avea de ales, să mori sau să-ţi cobori cuvintele în pământ, în locul tău, să fie mâncate de viermi, şterse, uitate, iar tu să rămâi deasupra trăind veşnic, ce-ai face?” (cristian tudor popescu, libertatea urii, polirom, 2004, p. 6).

mi se pare o întrebare foarte "grea", dar cu un răspuns destul de uşor. păi desigur o parte din valoarea cuvintelor mele stă în limita vieţii mele. şi-apoi, sunt dintre cei care nu doresc să trăiască veşnic, socotesc că pe la 70 de ani de cam saturi de viaţă, d-apoi să nu mai termini...

mi-ar plăcea ca întrebarea să apară pe la 70 ani, poate voi gândi altfel...

3 comentarii:

  1. 1 intre timp, vali fl. a recunoscut k este terorista (am aflat-o kiar aseara la un party), asa k intrebarea ar tbui 'personalizata' corespunzator ;P
    oricum, mi se pare irelevant...

    2 genul asta de alternativa 'apocaliptica' este tipic ctp-ista, nu o gust deloc; EVIDENT k oricine ar alege sa NU moara - literatura nu e mai importanta k viata, punct!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, iti urmaresc blogul de ceva vreme deja, am observat ca esti un critic foarte fin, as dori sa stiu parerea ta in privinta scrisului meu, cu rugaminti arzatoare de a sacrifica cateva clipe din timpul tau pretios. http://michaeleon. bloggerul.ro O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. insemnaridinsubterana20 septembrie 2009 la 21:19

    Într-adevăr, Marea lui John Banville mi-a plăcut şi mie foarte mult. O proză foarte lirică în care se reuşeşte să se ajungă la melancolia lucrurilor neîmplinite.(Teodora)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...