23 aprilie 2010

ziua cărţii.

3 comentarii:

  1. Mie vreo trei din indivizii invitati pomeniti pe afisul acela mi-ar fi taiat orice pofta de a lua parte la manifestare - ma rog, nu e musai sa fiti de acord cu mine :)

    In rest, dupa Luna albiturilor, Luna preparatelor din legume si alte asemenea, o zi a cartii nu-mi spune mare lucru, mai ales ca eu o sarbatoresc, cred, zi de zi. Dar iar zic, nu e musai sa fim cu totii la fel, ba chiar Doamne pazeste!

    RăspundețiȘtergere
  2. macar ocazia acestor restrinse event-uri sa fie suficienta pt a motiva / impulsiona publicul spectator/auditor la rasfoitul cartilor :)

    restul ramine oricum (in)dependent de job-urile parintilor - profesorilor - pedagogilor - in general .. al societatii :)

    off-topic :

    eu cu ocazia zilei internationale "anti-tutun" nu am fumat nicio o tigara
    si tot asa .. periodic ma las (inconsecvent) de fumat - revin insa plina de "vitalitate" si fidela .. viciului meu (ne)sanatos ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. macar ocazia acestor event-uri sa fie o motivatie / un impuls la rasfoitul cartilor :)

    restul este oricum (in)dependent de job-urile "prestate" de parinti - profesori - pedagogi .. in general de societate !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...