20 decembrie 2010

ce s-aducă moşu'?

de la inceputul anului s'au aratat Semne: pe 16 martie ard mormintele sacre kasubi, in aprilie cade avionul cu poloneji, din iulie belgienii preiau conducerea UE, pe 2 decembrie NASA prinde gandacul facut din arsenic, p'orma Assange distruge increderea in Democratie.
e clar ca lumea asa cum o stim se va sfarsi in 2011. voi ce vreti sa primiti de la Mos Craciun inainte de Apocalipsa?

Mosule,
ma lasi cu darurile tale capitaliste, cu culorile tale coca-colice, si cu hohotitul tau astmatic? in primul rand, mi-esti cam strain, io l-am cunoscut mai bine pe var-tu, Gerila, impuscat acum vreo douaj de ani de Voican Voiculescu & co. si nici tu nu esti mai breaz - campanie publicitara si-atat!

asa ca mosule, da-ti dracu' tolu-ala rosu - de la gorby nu se mai poarta - mai rade-ti si tu barba-aia-mbacsita cu care zgarii bietii copii, si-acum, ca tot vine apocalipsa, mai trage-ti si tu sufletul inainte de-a ti-l pierde si spune-mi odata cum era cu Betleemul ala!

macar acum sa ma gandesc la speranta unei salvari, dac-am uitat-o atat-amar de vreme..


daca tot vorbim de imposibilitati [Mos Craciun, Apocalipsa.. ce-s astea??? gimme a break!] atunci m-ar interesa ca Mos Craciun sa-mi aduca inainte de Apocalipsa, urmatoarele obiecte: filmul de absolvire al lui Terrence Malick - Lanton Mills [un scurt metraj existent doar in arhiva American Film Institute] si una din cele mai celebre carti disparute de-a pururi: Cartea Razboaielor Domnului [autor necunoscut]. pe care sa o ecranizeze Malick, fireste. daca o mai avea vreme..

bine, as mai vrea un lucru, insa asta ar implica o schema de tip dotarea masinii timpului cu o roata [de rezerva] a norocului. cam greu, deci raman primele doua.


eu de la Mos Craciunul de dinainte de Apocalipsa as vrea sa primesc o pereche de pantofi aurii.

Image Hosted by ImageShack.us

ce-as putea sa vreau eu daca nu o carte? dar  nu orice carte. imi trebuie una despre insecte, ca daca nici de la el nu-nvat cum sa supravietuiesc sfarsitului lumii...

Image
Hosted by ImageShack.us

deci ne vedem in colonia mea din Lumea cea Noua. pe curand!

amenintarea vine de la trafalmadorieni. mr. Assange a aflat si el asta la un pahar verde. doar sobolanii lui Banksy vor ramane la fel sa spuna povestea. postumanitatea suna comfortably numb. sa fim dada!

"not with a bang but with a whimper" - now you can change that!
se pare ca orice american stie ca nu poti face fata unei Apocalipse fara your trusted firearm. as for me, biet consumator dezorientat, dar plin de intentii bune, nu stiam exact ce vreau de la Mosul, pana sa vad reclama asta:

Image
Hosted by ImageShack.us


o caciulita care sa nu se rupa cand o pun. deoarece cf "Bigger, Longer & Uncut", Necuratu-i gheu. iar eu mi-s ferkes.
in plus caciulita are avantajul si ca mi-ar tine de cald, dat fiind ca eu-s convins ca Apocalipsa va veni abia cand hell freezes over.


ultimul Mos Craciun as vrea sa mi-o aduca pe Madonna. nu mi se pare deloc imposibil si deloc nepotrivit. impreuna, sub bradul impodobit, am cinta True Blue. poate si altele. apoi am adormi unul linga celalalt privind pe N.G. viata frumoasa si harnica a castorilor. as inceca sa fiu cit se poate de spiritual si de calm.

Eu nu mai vreau nimic, caci am primit deja ce imi doream: Tetralogia lui Wagner pe DVD, celebra versiune de la Bayreuth Boulez - Chéreau - Peduzzi din 1976.



vreau un elefant dotat cu hidrant.

Image Hosted
by ImageShack.us


Image
Hosted by ImageShack.us



..pana si renii cei simpatici s-au salbaticit. dupa ani intregi de munca neintrerupta au cedat psihic si i-a lovit turbarea. mai nou sunt cei mai de temut pradatori ai noptii arctice, infuleca halci intregi de carne de spiridus, si nu mai pot fi dresati inapoi.


Image
Hosted by ImageShack.us
one-way Moon trip.

so, 2011 is the new 2012.
sa-mi puna sub perna o kartzulie buna de speed-reading ca sa reusesc sa citesc intr-un an tot ce mi-am aduna
ca o rozatoare sperand ca o sa am suficient timp sa termin.
si baaaaaaaaaani, multi bani, ca sa nu trebuiasca sa lucrez tot timpul asta.

imi doresc de Craciun ca oamenii sa fie singuri, complet si absolut singuri, macar o ora in viata lor.

draga ultim si cel in care se pare ca trebuie sa cred pe cea din urma suta de metri, Mos Craciun, dedubla-m-ai! adica, mai pe intelesul renilor sfarsiti, scoate-ma din mine si lasa-ma sa privesc ranjind, de la distanta, cum se dizolva toate, sa ma incarc cu ale mele iluzii psihedelice. ah, cum mereu ti-am lasat a doua optiune, la fel de usor ai putea sa ma plasezi intr-un ozeneu.

Image
Hosted by ImageShack.us

inainte de Apocalipsa eu vreau sa primesc de la Mos Craciun o pereche de manusi de lanuta, cu reni, si un ciobanesc belgian.

daca anul viitor va disparea in ceata, singura mea dorinta pe care i-o pot adresa lui Mos Craciun inaintea ultimei lui veniri consta intr-o cutie goala de carton, colorata si cu funda, asa cum am vazut eu pe cand eram mic in filmele de la televizor. e cadoul pe care mi l-am dorit dintotdeauna si pe care nu l-am primit niciodata. cel putin o sa am in ce sa vomit atunci cand o sa ma imbat ca un porc de fericire ca incetez sa mai exist.

avand in vedere faptul ca asta ar cam fi ultimul craciun si ca nu-s pretentioasa din fire as vrea sa fac un ultim gest tembel, plin de ambitz si inconstient intru totul, asa cum fac cretinoizii de mai jos.


eu as dori sa-mi aduca Mos Craciun o biblioteca in care sa fie mai toate cartile clasice din lume si ceva pe deasupra - dar sa nu-mi umple casa. cu alte cuvinte, as vrea un ereader [preferatul meu ar fi Nook Color].

Apocalipsa inseamna Revelatie, asa ca nu imi pot dori altceva decat asta: "to feel greater than the sum of all my parts".


draga Mosule, de Sfarsitul Lumii eu vreau sa-mi aduci ultimele doua-trei romane din seria "A song of ice and
fire”. cum adica "George RR Martin nu le-a scris inca”? esti Mosul sau nu esti?! fa bine de le scoate de undeva, ca nu vreau sa mor fara sa stiu cum se termina!

cu sau fara respect [in functie de rezultate]
DJ

o balena!

[tocmai m-am intors din Targoviste de la o piesa de teatru chiar cu Apocalipsa - dupa Visniec, de data asta. implozie solara] asa ca vreau ca ultimul Mos Craciun sa ma faca frumoasa, in timp ce-as scrie poezii mai bine decat Miruna Vlada! aceasta-mi fu dorinta de pe urma.

pentru mine "the end of the world movie collection", Bad Santa's cut [aka Santa's Bad cut] in aceasta ordine:
The Omen, The Second Coming, Millennium, Antichrist, Armageddon, Apocalypto, Judgment Day.

Image
Hosted by ImageShack.us

25 de comentarii:

  1. vreau sa ninga in camera, asa din tavan, eu sa stau in pat si fluturele de 2 m pe care il cresc sa nu mai poata da din aripi.

    RăspundețiȘtergere
  2. > fluturele de 2 m pe care il cresc

    yuck..

    RăspundețiȘtergere
  3. ce naiba sa faci cu el? nici sa-l mananci nu poti, plus ca lasa praf d-ala peste tot, yuck. si pare gay, cu toate culorile de pe el.

    RăspundețiȘtergere
  4. un gandac macar, ar fi kafkian. dar fluture?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu scriu aici doar ca m-ai laudat :D, da' chiar mi-a placut mult cum ai inceput mai in gluma si dat-o la final in d-alea serioase. Chiar tare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @murdoc: lasa praf, da' am aspirator. avantaj eu.

    in plus, fluturele se transforma in gandac, parca. sa nu mai vorbim ca intai ar fi un super-vierme. na, ca intram pe taram kafkian. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @veone - eu nu te cred, dar mersi! :)

    @zamo.ca - pai daca e vorba de kafka, mai vii de-acasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. io n-am, nu-s eu de vina, murdoc cobain!

    RăspundețiȘtergere
  9. ziceti voi ce vreti, da un fluture de 2 metri care sa se tarasca prin apartamentu meu [ca de zburat n-are loc] ca o lacusta mare.. bleah.

    ok, poate fi util pt agatat fete, cand il scoti in parc.

    RăspundețiȘtergere
  10. ..sau poate fi agatat el insusi intr-un fluturariu.

    RăspundețiȘtergere
  11. bang-bang, i shot you down, butterly.

    RăspundețiȘtergere
  12. dupa ce ca raspunsurile astea de kko cu mosu craciun , cu personaju' negativ sunt anemice si scrise parca de copii de la scoala ajutatoare le mai puneti si pe paishpe mii de bloguri. mare criza de inspiratie, halal cadeau.
    :)))
    e, nu va suparati, mai bine o opinie sincera, decat o mangiere pe crestet cu mila.
    pe de alta parte nu pot decat sa ma bucur ca desi tineti coada la bloguri sus, posibilitatile dvs sunt pe jos.

    RăspundețiȘtergere
  13. din contra, mi se pare cea mai cool sessiune ever: jumate din contributii sunt excelente [vezi mai ales veone, care de data asta ne-a luat pe toti] iar restu sunt ok, aproape nu exista rebuturi.

    chestia cu copiii de la scoala ajutatoare e corecta, dar tocmai asta era intentia, mi se pare weird ca nu-ti dai seama. cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  14. sorry, dar (desi exprimarea e poate prea 'exploziva'), lolablau are dreptate: si mie mi se pare k e cea mai slaba leapsa... am vrut sa scriu kiar inaintea ei, da am zis sa nu fiu 'rau' tocmai acum, de sarbatori :P
    ok, inteleg k e o kestie de marketing (leapsa), k ajuta nustiucum blogurile sa salte in nustiuce 'rating', da eu crek u shd all give it a rest... at least for a while: sint obosite, deja-vu(es), lame. pai numai in dilema (din cite stiu eu) au fost citeva rinduri de intrebari similare!, unde va este imaginatia?!
    sigur, sint si citeva raspunsuri funny/surprinzatoare (cea a diacriticii mi s-a parut cea mai haioasa), dar in general: gheatza la mal :)

    RăspundețiȘtergere
  15. in acord cu murdoc, nu stiu ca pe cei de la dilema sa-i fi dus capul sa faca vreun filmulet ca leone, sau or fi facut, dar eu cum n-o citesc, nu stiu. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @ murdoc
    pentru ca te vad mai vanjos asa:

    http://dulce-mahala.tapirul.net/2010/12/02/diferenta-dintre-talent-si-geniu/
    Haendel şi Bach
    - Cherubini şi Mozart
    - Prokofiev şi Şostakovici
    - Herbert şi Asimov
    - Mandrika şi Gotlib
    - Marquez şi Borges
    - Salam şi Puceanu
    - Pantelimon şi Ferentari
    asta DA leapsa! de ce nu o raspanditi pe mai multe bloguri? nu pt. rating( cui, ce-i pasa) ci pt. amuzament si pt. “antren” spiritual sau ‘antreu’ daca preferati…
    Aleg:

    - Bach ( fura de la altii, dar bine, iar Handel era doar un entertainer)
    - Mozart si rasul sau( dracie, cherubini ala nu e (si) un personaj din ‘nunta lui figaro’?
    - Prokofiev -( e mai ‘uman’)
    -Asimov( era la moda in liceu sa citesti p-astia)
    - Gotlib(doar de el am auzit)
    - Borges ( e complex si nu ma plictiseste fata de ggm)
    - Salam şi Puceanu( dar noi cu ce am gresit?)
    - Pantelimon şi Ferentari ( nu cunosc Bucurestii-mai bine, Calea Vacaresti daca mai exista)

    preiau de la dl. A L Serban:

    9 rubens & velazquez – aleg velasquez( rubens si grasele lui si bisericestile lui…)
    10 mahler & wagner ( wagner e prea mare pt mahler)
    11 verlaine & rimbaud ( rimbaud a jamais)
    12 schopenhauer & nietzsche ( nietzsche, shopi e prea fixist)
    13 gide & wilde ( wilde, gide are subiecte tari dar scrie prea apasat)
    14 russell & wittgenstein( nu i-am citit, stiu ca witt e mai misto, din rasfoieli)

    raspundeti si la, daca doriti:

    monitorul sau fereastra?
    Palnia sau Stamate?
    Urmuz sau Tzara?
    Gaugain sau van Gogh?
    TF1 sau TV5?
    CNN sau BBC?
    Caragiale-poet sau Macedonski-scriitor?
    Walt Disney sau Tex Avery?
    Hokusai sau Miyazaki?
    Arta in subsol sau street-art?
    Hypatia sau Marie Curie?
    feminina nashpa sau feminista sexy?
    efeminat genial sau mascul dominant la zoo? ( nu, nu vb. de dvs.)
    Tenessee williams sau G B Shaw?
    Chaplin sau Keaton?
    Picasso sau Modigliani?
    Tarkovski sau Antonioni?
    Henry Miller sau Pascal Bruckner?
    Scorsese sau Tarantino?
    Jiri Menzel sau Milos Forman?
    Nichita Stanescu sau Marin Sorescu?
    Romania sau alta tara?
    Agatha Christie sau George Simenon?
    Sljivovica sau sampanie?
    Barbat cu bani sau artist ratat sarac?

    RăspundețiȘtergere
  17. @lolablau: un proiect de asemenea proportii trebuie sa fie in primul rand cat de cat interesant, fiindca e greu sa pretinzi unui cititor sa citeasca 30 de romane. Lepsele de genul celei pe care o dai ca exemplu nu se preteaza la a fi astfel diseminate fiindca-i mult prea lunga. Eu am trimis o leapsa mult mai scurta si nici aceasta nu prea a avut succes: http://goo.gl/mPq8G

    RăspundețiȘtergere
  18. @ inbono
    e f scurta leapsa, au fost 10 x2 autori scrisi de un domn tapirul la domnia sa pe blog, pe urma a mai propus altii dl. A L Serban si p-orma am venit eu cu un carnat de craciun. da, mi se pare strigator la cer sa fortezi bloggerii sa citeasca 30 de carti :)))) dar fiecare poate raspunde la ce vrea din propunerile de mai sus si sa propuna altii la randu-le. mai lunga mi se pare leapsa dvs si n-a avut succes ca n-ati venit la mine pe blog sa o raspandesc pe altele.

    RăspundețiȘtergere
  19. @als: dupa cum stiti parerea dvs conteaza pt mine, voi incerca sa raspund cat mai onest:

    sigur ca "marketingul" [ie: pozitia zelist] e important, dar e un scop care nu presupune neaparat minusul calitativ. din contra, mi s-ar parea normal ca toti cei implicati sa fie foarte creativi, tinand cont ca materialele lor au parte de o vizibilitate mai mare decat de obicei.

    din acest motiv, cautam "teme" cat mai simple si largi, care sa permita cam orice abordare. daca unii [de altfel, repet, putini] raspund cu texte banale - e problema lor.

    paralela cu dilema ma deruteaza: desi n-o mai citesc demult, mi se pare un standard favorabil, pas un abaissement :)

    apropos de leapsa tapirului: nu-i rea ideea, dar o da iute-n locuri comune [mozart, rimbaud = Geniul, etc] sau chiar in prostii [geniul lui asimov]. trust me: am fi avut parte de mult mai multe raspunsuri idioate daca le ceream sa raspunda la chestia aia.

    in fine, apropos de lola: o vom asimila. "resistance is futile".

    RăspundețiȘtergere
  20. eh, 'paralela cu dilema' e mik rautate de craciun a lui dragos c, care probabil nu se simte destul de bagat in seama de fostii mei colegi :P
    ps keep up the good work - dar, sincer, lepsele (ORIcum ar fi ele) mi se par passe(es)...

    RăspundețiȘtergere
  21. @als - referitor la dilema (veche/ noua), io sunt multumit ca am fost bagat in seama de unul singur :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...