26 februarie 2011

două lepşe onorate

am primit mai demult 2 lepşe pe care le tot amân, însă m-am hotărât că e timpul:

aşadar, de la tomata cu scufiţă, 10 lucruri care-mi plac:

  1. cărţile cartonate
  2. revistele de benzi desenate
  3. prăjiturile
  4. creioanele chinezeşti din lemn
  5. statuetele orientale
  6. tablourile
  7. cerceii la femei 
  8. broşele la femei
  9. pălăriile şi/sau şepcile
  10. briceagul meu
 şi de la ronziki, 10 întrebări livreşti:

1. dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
    borges
2. care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
    scrie povestiri scurte.
3. este sfîrşitul lumii. ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanităţii?
    don quijote.
4. cum arată pentru dvs pauza ideală pentru a citi o carte?
    ronţăi ceva şi mă gândesc la ce am citit. sau caut ecranizarea.
5. dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?
    câteva personaje secundare din maestrul şi margareta.
6. care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
    mi se par în plus.
7. câti kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
    până la new york şi înapoi, adică 7 635,71 km conform gugăl.
8. dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întîlniţi ?
    marcel proust
9. care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa (în afara de « bună ziua ») ?
    j'adore vous lire!
10. descrieti biblioteca visurilor voastre.
    este chiar cea pe care am adunat-o şi este chiar aici!

4 comentarii:

  1. Uuuu, si mie-mi plac cerceii. :P
    Ai o biblioteca misto. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat, nu avem aceleasi gusturi la carti, dar uite cum descopar ca imi plac opt din zece lucruri care iti plac tie. Nu-mi plac revistele cu benzi desenate, cat despre briceag, nu cunosc...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rar cineva să se declare admirator al broşelor :) Despre prăjituri, nici nu zic că numai citind cuvântul şi deja poftesc la ceva dulce :))

    Tare mi-ar plăcea să citesc un dialog între tine şi Proust :D
    Mulţam de preluare! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...