2 aprilie 2011

hurts. hapiness


după mulţi ani, am descoperit un album care îmi place mai mult decât 2 melodii dintr-însul,. e vorba despre albumul happiness al formaţiei Hurts.
chiar dacă pe alocuri aduce cu depeche mode, cu U2, sau chiar cu muzica anilor '80 (colaborează cu kylie minogue), chiar dacă uneori e prea romantică, chiar tristă şi pe alocuri spre depresivă, vocea solistului face melodiile să sune altfel.
mi-au plăcut melodiile cunoscutele sunday şi stay, dar illuminated, wonderful life, silver lining, better than love ('90 stylish).


4 comentarii:

  1. Ce muzică frumoasă, sentimentală,senzuală.Omenească.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pt mine a fost o revelatie. Nu e melodie de la Hurts sa nu-mi placa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu prea înţelegeam ce este cu formaţia asta, Hurts. Au venit Metallica, vin Scorpions iar şi Bon Jovi, astea sunt trupele cunoscute, de ce merge lumea la Hurts? :D Dar, aplicând o lemă "dacă îmi place ce citeşti îmi place şi ce muzică aculţi", o să fiu mai atentă la ei :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...