3 aprilie 2019

JURNAL CU MONTAIGNE

20 oct 2018 

în avionul București - Bordeaux, care mă va duce la castelul lui Montaigne 


Mă înarmez cu Jurnalul de călătorie al lui Montaigne.
În avion, chiar în spatele meu, 3 țigani: unu trântește de miros - pare nespălat de 6 luni -, un altul vorbește tare cu glas baritonal.

Încep EXERCIȚIUL SPIRITUAL AL TOLERANȚEI lui Montaigne - și mă gândesc că poate eu sunt diferit cu obișnuința mea de a mirosi frumos și nu țiganul care-și menține felul lui obișnuit.
Reușesc să fac abstracție de miros și mă cufund în descrierile montaniene ale Romei.


3 comentarii:

  1. O carte buna este tot ce ai nevoie indiferent unde te afli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lectura te ajută să faci abstracție de aproape orice. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista vreo sansa sa apara anul acesta ”Eseurile” sau macar o parte din ele?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...