16 septembrie 2008

Editii de opere la Polirom

Am avut o surpriză plăcută aflând iniţiativa editorială a Poliromului de a scoate ediţii de opere (sper eu cât de cât critice) ale scriitorilor români contemporani (măcar în tradiţia editurii Minerva, să nu mai spun de alte edituri de-afară). Cartonate, cu un design frunos, vor apărea:
Gabriela Adameşteanu - Opere I - Dimineaţa pierdută
Gabriela Adameşteanu - Opere II - Gara de est. Întâlnirea
Ştefan Agopian - Opere I - Insemnari din Sodoma. Drumul. Republica pe esafod. Ziua miniei. Manualul intimplarilor. Tache de catifea
Ştefan Agopian - Opere II - Tobit. Sara. Fric - pe care mi-l voi cumpăra
Emil Brumaru - Opere I şi II - ?
Radu Cosaşu - Opere I - Maimutele personale. Povesti pentru a-mi imblinzi iubita. Alti doi ani pe un bloc de gheata


Se anunţă şi Zilele regelui de Filip Florian (pe ale cărui fragmente le-am citit în Dilemateca şi-au fost destul de "tari" în buna tradiţie a degeţelelor)

3 comentarii:

  1. si eu m-am bucurat afland stirea despre Agopian, o sa cumpar tot, dar ma bucur muuuult pt primul volum, ca n-am Ziua miniei, am doar un xerox nenorocit.
    daca n-ai citit pana cum niciuna din cartile lui, incepe cu "Tache de catifea"

    RăspundețiȘtergere
  2. @white noise - adica sa citesc numai tache de catifea si atat?

    RăspundețiȘtergere
  3. am zis sa incepi cu Tache de catifea, cred ca e si primul lui mare roman publicat. ar fi bine sa le citesti in ordine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...