16 iulie 2009

net vs. tv

dinu patriciu:
eu cred că victima internetului nu este presa scrisă, ci televiziunea. evoluţia tehnologică o face să fie un mijloc de comunicare depăşit. televiziunea clasică, aşa cum o ştim astăzi, va muri. şi va muri foarte repede, în următorii ani.
comunicarea nu poate fi unidirecţională. odată cu dezvoltarea tehnologiei 4g în comunicaţiile mobile, moment în care imagini în mişcare vor fi transmise la calitate digitală către vizitatori, în clipa respectivă televiziunea - aşa cum o ştim azi - va muri. nu ai nici cel mai mic interes să te uiţi la ştiri şi la entertainment furnizat de alţii, când poţi foarte bine să ţi-l fabrici singur. în momentul în care televizorul de acasă va avea sub el o cutiuţă cu ajutorul căreia poţi avea acces la sute de filme, la zeci de emisiuni, la emisiuni de ştiri care te interesează cu adevărat şi pe care ţi le poţi personaliza, ce rost are să foloseşti un canal sau altul de televiziune? ele sunt deja victima multiplicării. se bat orbeşte pe sub 1% din audienţă. se bucură atunci când unul are 1,2, iar altul are 1,1 (rating - n.red.). nu este o competiţie nici sănătoasă, nici capabilă să ducă la vreun rezultat. (money.ro)

eu, de pildă, n-am tv de 3 ani, dar am blog de 2...

6 comentarii:

  1. Sunt de admirat oamenii care nu au televizor. Eu cred ca nu as putea sta fara, chiar daca ma uit rareori pe cablu. Sau te uiti la Tv pe net?

    RăspundețiȘtergere
  2. bai ce hotz arata mann cu okelarii aia:)

    and, yeah, f*ck tv.

    RăspundețiȘtergere
  3. din partea mea, f*ck everything ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. astazi se poate inca vorbi despre paradigme mediatice, spirala tacerii etc. dar, asa cum bine a spus Patriciu, televiziunea va pierde teren si se va integra in sistemul mediatic al www. eu cred ca anarhismul www va schimba complet viziunea asupra comunicarii de masa. este posibil sa fie introduse la un moment dat si reglementari, care sa normalizeze si sa faca mai coerenta lumea virtuala. dar nu se va mai ajunge niciodata la simplitatea sistemului mediatic al celei de-a doua jumatati a sec. XX: cateva ziare, cateva radiouri, cateva televiziuni, toate furnizand o informatie controlata de cateva trusturi media.

    RăspundețiȘtergere
  5. aham Confuzia se va lati de mai mare dragu. bine ca s'a omorat deleuze la timp si nu vede ce face Rhizomu' lui, scapat din laborator cum ar veni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm, nu stiu, in genere, cand ma uit la lumea asta, mi se pare ca oamenii vor sa aleaga altii pentru ei..
    Si la televizor la suedezi m as mai uita si eu, in rest da, ce sa faci cu televizorul?!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...