15 martie 2011

revista studenţilor economişti

revista este unproiect aser (asociaţia studenţilor economişti din bucureşti românia) şi o citesc pentru prima dată - online se găseşte aici.

am o impresie foarte bună despre revistă, pot spune că are informaţii mult mai utile, scrise mult mai concis decât multe alte reviste "profesioniste" ai căror redactori iau bani grei pentru ceea ce scriu, cu toate că scriu prost.

în Aserţiunea, subiectele sunt tare atractive, deşi sunt adresate studenţilor. m-au atras, evident, subiectele culturale, sunt recomandări de filme sensibile - ale georgianei chicheanu - (marea dinlăuntru, finding neverland, scafandul şi fluturele), de spectacole, de cărţi. chiar de posturi teve - evident, tvr cultural - recomandat de laura boitan.
un articol foarte frumos despre florile de cireş are renata plopeanu - cine mai scrie azi despre florile de cireş?

există chiar câteva tehnici de time management (floriana boldojan) - una bună pe care o aplic şi eu de 5 ani este renunţatul la teve (câştig astfel 28 de ore / săptămână).
un interviu (de mihaela pântea) cu diana simion, studentă româncă la richmond international university of london care vrea să se întoarcă în românia (!) 
se mai vorbeşte despre diplomaţie,
despre cum se distrau oamenii în criza din anii '30. 

nu mi-au plăcut articolele superficiale despre social media (de andreea cristache) şi cel despre antreprenoriat (de loredana buta). citindu-le, nu rămâi cu nimic consistent, măcar să fi fost tratate pro şi contra.

una peste alta, o surpriză tare plăcută, din partea tinerilor studenţi aseişti!
BRAVO!

2 comentarii:

  1. Dragoş, ai scris foarte frumos! Mi-a plăcut nu numai din perspectiva "uite o revistă bună", cât şi prin prisma faptului că am scris şi eu cândva pentru revistă şi am făcut parte din echipă :) Mulţumim pentru review! (haios exprimat: "atractiv, deşi adresat studenţilor") :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate stiu eu, este Asociatia Studentilor Economisti din Romania, nu din Bucuresti. Am fost la un proiect al lor si mi-a placut de ei. O sa citesc si revista, sper sa o gasesc pe la facultate. Foarte dragut postul!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...