5 aprilie 2011

next 5

mâine începe festivalul de film scurt NexT (saitul aici). voi merge şi eu, pentru prima dată, la câteva filme, în mod sigur joi, ora 20:30, la secţiunea necenzurat (sună bine carne de carlos conceicao) şi, desigur, în weekend.

prin amabilitatea organizatorilor, am văzut deja patru filme. vreo două comerciale, unul cu o poantă deşteaptă dar cam atât (yuri lennon aterizează pe alpha 46), altul cu efecte (încetinitoare) de imagine şi tot cam atât (goana). doar două au contat, pentru mine, din punct de vedere emoţional: păr, de julien hallard, o dramă ironică despre "chemarea" familiei, cu multă sensibilitate şi de ce nu, cu clişee. iar al doilea, cel de animaţie, sertarul şi corbul de frédérick tremblay, în care culorile şi mişcarea şi nemişcarea alcătuiesc, pe muteşte, o poveste fantastică despre dragoste, singurătate şi sacrificiu. mi-ar părea rău ca acest film să nu ia nici un premiu.


aşadar, ne vedem la film. programul aici.

2 comentarii:

  1. exact pe astea le-am vazut si eu, tot invitat fiind. mie mi-au (cam) placut toate.
    deci abia astept sa vad (si) restul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am si tradus subtitrarile catorva, din cele deja premiate pe la alte festivaluri, nu din competitie. si da, din fiecare scoti macar o idee misto. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...