6 martie 2013

haine noi la biblioteca polirom

biblioteca polirom este, fără pic de îndoială, cea mai bună colecție de literatură universală, nu numai prin volumul aparițiilor, cât mai ales prin calitatea lor. de la autori clasici - balzac, flaubert, tolstoi și dostoievski - până la cei moderni și contemporani - beckett, pynchon, grass - a înlocuit cu brio singura editură de literatură universală pe care a avut-o românia, vechea editură univers.

ei bine, acele coperte care au făcut o modă - fiecare român cititor are în bibliotecă cotoare de cărți de buzunar pe jumătate roșii, pe jumătate colorate din colecție -, vor fi schimbate cu altele noi. cu alte cuvinte, vom avea o bandă colorată și un dreptunghi alb. 

dar mai ales, alături de seriile de autor cunoscute, vom avea trei colecții:
  • esential”, dedicată autorilor consacrați, cărților importante din literatura lumii”; 
  • actual”, ce va cuprinde scriitori contemporani, voci și tendințe noi în literatura universală de azi; 
  • junior”, în care vor apărea cărți pentru adolescenți, cărti pentru tinerii de toate vârstele.
 

de asemenea, se anunță reeditări și apariții noi: fabio stassi, irvine welsh, madeline miller, uzma aslan kahn, ruth ozeki, tracy chevalier, phillipa gregory, eco etc.

să-i urăm succes în continuare bibliotecii polirom, să ne încânte ca și până acum!

4 comentarii:

  1. colecția biblioteca polirom (datorită lui bogdan-alexandru stănescu) a dezvoltat și cîteva serii de autor importante (unele în formare). numesc cîteva, cele pe care le am integral în bibliotecă: e. hemingway, s. beckett, p. roth.
    să sperăm că această reorganizare va aduce numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  3. di toate asta e ubicuu, pe unde te duci, vine cu acelasi text: ''Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.''. nu te-ai plictisit, mah?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...