23 octombrie 2009

dare de seamă

o lansare
miercuri am fost la lansarea ultimei cărţi a lui vasile ernu, ultimii eretici ai imperiului. lume multă, cum nu mă aşteptam. pentru o lansare a fost ok. nu şi pentru un eveniment cultural. invitaţii, în fară de sorin antohi - cu un discurs inadecvat unei lansări - au bătut câmpii. mai bine citeau ceva din carte. pentru mine a fost un bun prilej de socializare.

o lectură publică
joi am fost la lectura publică a lui adrian schiop din ultima carte care va apărea curând, zero grade kelvin. n-am prins de la început, dar parcă nu mi-a plăcut schiţarea fugară a fiecărui personaj, despre care, până să-ţi faci o idee, era lăsat pentru altul. şi mult mai multă (homo)sexualitate decât în pe bune/pe invers.

un festival de literatură
săptămâna viitoare, de miercuri până vineri, de la 18:00, începe festivalul internaţional de literatură la clubul ţăranului. cu lecturi publice, dezbateri (?) şi concerte. m-aştept la o ediţie mai bună decât cea de anul trecut, chiar dacă e criză. (despre ediţia trecută am scris aici, aici şi aici.)
pentru detalii despre ediţia de faţă, link pe imaginea de mai jos.


5 comentarii:

  1. Daca-ti vine sa crezi, singura referire pe care am intalnit-o pana acum (in afara de blogul tau) la aceasta editie din Festivalul international de literatura a fost intr-o revista glossy. Dupa care m-am grabit sa caut pe google, ca sa aflu mai multe (program, invitati etc) si... nimic! Nicio vorbulita! Sincer, chiar am crezut ca-i "teapa". Lipsa de profesionalism, e chiar pacat. Pai daca materialele publicitare sunt inca in lucru, cand cred ei ca lumea va apuca sa afle si sa vina la eveniment? Ca daca publici marti seara ceva ce se va intampla miercuri, nu poti sa te astepti sa aiba impact.

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, pare festival undercover. de curiozitate am dat la pagina cu parteneri media. si m-am lamurit: e cu "Lorem ipsum..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrarea este libera, fara programare, fara nimic? Ma gandesc ca totusi locurile (pe scaune) sunt limitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. @catalina - da, locurile sunt limitate de aceea eu, care voi intarzia, voi sta in picioare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain. Imi doresc sa vin. Probabil nu miercuri dar joi cred ca da. Nu-am mai participat la astfel de evenimente si trebuie sa-mi fac curaj :) Si pentru ca de la tine am aflat despre el iti cedez 50% din scaunul meu sau 50% din timpul petrecut pe el.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...