30 decembrie 2011

recensământul lecturilor pe 2011

52 de cărţi anul acesta (despre toate aproape am scris pe acest blog), cam în graficul anual din 2009 şi 2010. observ că n-am avut parte de mari revelaţii livreşti, însă ar fi bine să amintesc câteva cărţi foarte bune:


soldaţii de la salamina de javier cercas, pentru reuşita conţinutului, dar şi a formei
rugul deşertăciunilor de tom wolfe, pentru demolarea mitului american.

mă pot lăuda cu recitirea câtorva romane mai clasice: ea, câţiva clasici:
fii şi îndrăgostiţi de david herbert lawrence
iubita locotenentului francez de john fowles
povestiri felurite de cehov (aici, aici şi aici)

din domeniul cărţii de ştiinţă sau istorie, trebuie să menţionez
ceasornicarul orb de richard dawkins
ţiganii de angus fraser


din ce mi-am propus să citesc, mai rămân de bifat ulise-le de joyce şi cercetările filozofice ale lui wittgenstein

2 comentarii:

  1. eu as vrea ca multa lume sa citeasca ce-ai scris pe aici,o sa fie mai bogata.
    un an plin de pagini faine

    RăspundețiȘtergere
  2. La Mulţi Ani! Un 2012 de vis!!!
    Multă sănătate în primul rând şi mai departe, tot ce-ţi doreşti să se împlinească!
    Şi, bineînţeles, cât mai multe revelaţii literare în 2012! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...